Rabu, Februari 18, 2009

Ilmu Susuk Islam (Zikir dan Tahmid)

Susuk memasuki barang kepada tubuh badan seperti jarum emas, berlian dan lain-lain adalah haram sama sekali. Selain itu ianya mengundang padah ketika ingin meninggal dunia. Bagi mereka yang telah memakai susuk maka seharusnya anda pergilah ditempat anda membuatnya atau tanya orang yang pakar untuk mengeluarkanya.
Untuk menghindarkan berbuatan memakai susuk maka anda boleh mengamalnya ilmu susuk Islam dengan hanya mengunakan air sahaja. Sebenarnya ilmu susuk bukan memasukan barang dalam tubuh badan. Jika anda bertahmid juga sebenarnya anda telah memakai susuk secara tidak sengaja. Itu sebabnya para ustaz-ustaz jika diihat mukanya amat menarik perhatian ini kerana mereka sering mengucap subhanallah wahamdulillah allah huakbar.
Ilmu ini merupakan ilmu penyeri muka di mana insyallah jika diamalkan setiap hari samada anda akan kelihatan amat berseri-seri tidak perlu gunakan make-up pun dan nampak putih dan jika sekali pandang macam bercahaya. ilmu ini boleh di gunakan samada kaum lelaki atau wanita. Saya amat berharap janganlah gunakan susuk banyak lagi cara Islam anda boleh gunakan kesiankanlah diri anda. (Dipetik: http://ilmupengasih.blogspot.com/)

Tiada ulasan: