Rabu, Februari 18, 2009

Ilmu Penyembuh (AL-Fatihah)

Ilmu penyembuh atau lebih dikenali dengan doa syifa` makin dilupai masyarakat Muslim. Ini adalah disebabkan oleh dengan adanya pusat perubatan, hospital, klinik dan famasi. Akan tetapi pada zaman dahulu tidak ada pusat perubatan dan lain-lain maka biasa orang dahulu mengunakan doa-doa penyembuh.
Akan tetapi apabila Allah swt mentakdirkan seseorang itu terkena dengan penyakit yang tidak ada penyembuhnya seperti AIDS dan banyak lagi barulah orang kita pergilah mencari cara alternatif perubatan tradisional. Ilmu penyembuh ini paling senang ialah surah al-Fatihah. Jika anda atau keluarga dilanda dengan penyakit yang tidak ada penyembuhnya maka biasa para guru saya mengajar kepada dan menyuruh saya membaca 17 kali surah al-Fatihah dan kemudian ditiupkan pada air insyallah penyakit dunia akan sembuh. Jika anda mengidap penyakit aids atau yang lain-lain yang tidak ada penyembuhnya maka anda carilah buah mahkota dewa yang telah kering dan bancuhlah dengan air seperti anda membuat air teh kemudian bacalah surah al-Fatihah 17 kali dan kemuadian di tiupkan pada air. Insyallah penyakit anda alami tidak melarat.
Kita mesti percaya bahaya penyakit itu datang daripada Allah swt maka Allah swt sahaja dapat menyembuhnya. Kesan jika kita amalkan setiap hari atau seminggu sekali maka penyakit itu tidak akan dekat pada kita insyallah. Kecuali penyakit MATI (Dipetik: http://ilmupengasih.blogspot.com/).

Tiada ulasan: