Isnin, Jun 07, 2010

Sepang 100km 3-5 Jun 2010




Terima kasih banyak kepada Uncle Jawa (saudara Asrol Nizam) kerana sudi sponsor tiket masuk untuk saya pada 5 Jun 2010 lalu. Terperanjat,tidak sangka sama sekali dan saya tidak tahu, si manis di sebelah saya digelar "Jawa" di kalangan teman-teman di litar Sepang lalu, sedangkan dia bukan orang Jawa. Mungkin wajahnya kelihatan seperti orang Jawa agaknya. Berkat gelaran yang diberikan itu, akhirnya bertemu jodoh juga dengan orang Jawa. Saya terfikir sendiri, adakalanya gelaran atau panggilan yang diberikan kepada kita merupakan doa daripada orang yang menuturkannya. Akhirnya Allah makbulkan doa itu dan kesannya mungkin kita tahu selepas ia benar-benar berlaku. Terima kasih kepada tunang saya kerana memberi peluang melihat sendiri budaya perlumbaan kereta di litar Sepang. Inilah kali pertama saya dapat melihat secara jelas bagaimana perlumbaan kereta berlangsung. Biasanya hanya menonton di televisyen sahaja. Saya rasa teruja melihat mereka bekerja dengan cekap dan pantas, namun saya pasti mereka begitu puas dengan pekerjaan yang dilakukan. Lupa seketika soal kerja yang sendat dalam kepala.

Tiada ulasan: